O companie aeriană a creat cafeaua care este mai savuroasă în zbor
Cafeaua cu un gust cel puțin ciudat este doar unul dintre dezavantajele zborului. O companie aeriană a creat cafeaua mai savuroasă în zbor.
Alaska Airlines a creat împreună cu cafeneaua Stumptown din Portland un amestec personalizat pentru a face o cafea rezistentă la efectele produse de schimbarea altitudinii pe care le are de obicei cafeaua servită în timpul zborului, cum ar fi gustul amar și slab.
Cafeaua mai savuroasă în zbor, o premieră pentru o companie aeriană importantă, va fi servită exclusiv pe fiecare zbor al companiei, inclusiv pe transportatorul regional Horizon Air, până la 1 decembrie.
Cum a fost obținută cafeaua mai savuroasă în zbor?
Gustul și mirosul sunt combinate inextricabil, iar simțul mirosului oamenilor este modificat semnificativ la mare altitudine. Mâncarea și băuturile au un gust diferit, deoarece cabinele presurizate scad nivelul de oxigen din sânge, ceea ce reduce capacitatea receptorilor olfactivi (adică capacitatea de a mirosi). Aerul extrem de uscat al cabinei, cu un nivel de umiditate mai mic decât cel din Deșertul Sahara, afectează și nasul.
Pentru a combate aceste efecte, Alaska Airlines a apelat la Stumptown’s Holler Mountain, un amestec mediu-închis, pentru bază, apoi l-a infuzat cu note mai puternice, care au gust de bezele, unt rumenit și caramel, precum și o „notă delicată” de uleiuri de citrice și esență de cireșe. Drept urmare, notele cafelei au un gust mai „complex” atunci când sunt consumate în aer, scrie CNN.
Cafeaua este în dezvoltare de un an, compania aeriană spunând că au fost testate 20 de versiuni diferite, inclusiv în timpul zborurilor și cu sondaje în orb. Compania a testat amestecul chiar și cu cremă și prăjituri Biscoff pentru „a asigura cea mai bună combinație”.
Compania aeriană încheie un parteneriat vechi de un deceniu
Cu toate acestea, parteneriatul proaspăt cu Stumptown înseamnă că Alaska Airlines își încheie parteneriatul de un deceniu cu compania de cafea din Seattle Starbucks. Alaska a spus că este „recunoscătoare prietenilor noștri de la Starbucks și mândră că am servit cafeaua lor la bordul zborurilor noastre de ani de zile”. (Delta Air Lines, care are un hub important în Seattle, încă servește Starbucks pe zborurile sale).
„Cafeaua din avion este adesea o glumă pentru mulți călători”, a declarat Edward Russell, editor al buletinului informativ Airline Weekly pentru publicația Skift destinată industriei călătoriilor. „De aceea companiile aeriene încearcă adesea să-și îmbunătățească oferta cu diverse mărci globale de cafea; în ciuda acestui fapt, majoritatea opțiunilor de la bord sunt mediocre”, a spus el.
El a adăugat că se îndoiește că cafeaua personalizată va atrage noi clienți către compania aeriană, dar noul parteneriat cu Stumptown „seamănă mai mult cu ceea ce compania aeriană face cel mai bine”, adică să stimuleze afacerile din nord-vestul Pacificului. Alte companii regionale servite în Alaska includ brânzeturile Tillamook, înghețata Salt & Straw și cocktailurile îmbuteliate Straightaway.
Vă recomandăm să citiți și:
Preţul petrolului a crescut după atacurile din Orientul Mijlociu
Cum a fost urmărită scriitoarea Herta Müller de „brațul lung al Securităţii” în Germania de Vest?
Un studiu arată că majoritatea șefilor nu își cunosc suficient de bine companiile