Home » Stiinta » Un fost cercetător din cadrul NASA susţine că extratereştrii există, iar guvernele încearcă să muşamalizeze apariţiile. ”Nu aveţi nicio idee ce se află acolo”

Autor: Oana Bujor 07.07.2018
Deşi nu există dovezi ştiinţifice concrete ale existenţei extratereştrilor, un profesor de fizică, fost cercetător în cadrul NASA, consideră că adevărul este vizibil, iar cercetătorii ar trebui să înceapă să-l studieze.

Recent, un fost cercetător din cadrul NASA a publicat un articol pentru comunitatea ştiinţifică prin care le cere specialiştilor să analizeze dovezile apariţiilor OZN-urilor pe Pământ. Conform Tech Times, profesorul de fizică din cadrul Universităţii din New York descrie două experienţe personale privind speculaţiile existenţei vieţii extraterestre. Prima a avut loc în 2002, la o conferinţă NASA

„Nu aveţi nicio idee ce se află acolo (n.r. univers)”, a declarat un participant.

A doua experienţă a avut loc pe când Knuth absolvea facultatea, în 1988. Pe atunci, profesorul său de fizică a afirmat că OZN-urile dezactivează rachetele nuclare ale Forţelor Aeriene din SUA, iar în acel moment Knuth nu l-a crezut.  Câţiva ani mai târziu el a urmărit înregistrarea unei conferinţe de presă în care oficialii Forţelor Aeriene din SUA descriau astfel de fenomene.

Knuth consideră că există şanse mari ca extratereştrii să existe. El consideră că ar putea exista zeci, chiar sute de civilizaţii extraterestre în galaxie. Având în vedere vechimea galaxiei, nu există dovezi ale apariţiilor OZN-urilor. Knuth este însă convins că mulţi politicieni ascund adevărul, iar dovezile existente până în pezent ar putea fi baza unui studiu ştiinţific.

„Cred că scepticismul privind OZN-urile a devenit ca un fel de religie”, a declarat Knuth

Bărbatul afirmă că au fost cazuri documentate ale apariţiilor OZN-urilor, inclusiv prin intermediul telescoapelor. El susţine că apariţiile provin chiar din anul 1700 până în 2017, când guvernul din Chile ar publicat imagini cu un OZN. Knuth mai adăugă faptul că şi alte ţări au publicat documente secrete cu OZN-uri, inclusiv Canada, Franţa, Ecuador şi Marea Britanie.