Noua unitate de timp a fost inventată de membrii companiei pentru dezvoltarea realităţii virtuale Oculus şi se adresează în special producătorilor de conţinut video. Conform Science Alert, majoritatea videoclipurilor sunt înregistrate la 24 de frame-uri pe secundă, ceea ce înseamnă cu sunt prezentate 24 de imagini în fiecare secundă, iar viteza oferă iluzia mişcării.
Conform lui Christopher Horvath, din cadrul GitHub, problema intervine în momentul în care producătorii încep să lucreze cu fiecare frame în parte. La 24 de frame-uri pe secundă, fiecare cadru are .04166666667 secunde lungime sau 41666666.669 nanosecunde.Aceste numere au zecimale ce se repetă la nesfârşit, aşadar poate fi dificil de lucrat cu ele.
Aici intervine ”flick”, ce poate reprezenta un singur cadru prezentat de un număr într-o formă mult mai simplă. Să spunem că pentru cele 24 de frame-uri pe secundă, utilizate des în cadrul filmelor, un singur cadru are 29.400.000 de flick-uri.
Vă recomandăm să citiţi şi următoarele articole: