Victoria este în mare parte simbolică, pentru că un asemenea record necesită un fel de condus pe care nu îl vrei din motive practice. Optimizarea comportamentului de condus pentru un consum minim nu este eficientă atunci când vrei să ajungi undeva. Vehiculul s-a deplasat cu o viteză de 40 km/h, fără aer condiţionat şi cu cauciucuri cu aderenţă scăzută. De asemenea, a fost folosit autopilotul pentru a asigura un condus lin, scrie Futurism.
Drumul a durat 29 de ore, mult prea mult pentru a fi practic. Totuşi, noul record arată cât de departe a ajuns ingineria maşinilor electrice. Tesla evaluează autonomia modelului S P100D la 337 de mile (542 km), iar aceasta creşte la viteze sub 104 km/h. Această autonomie reflectă realitatea drumurilor, cu opriri, viraje şi drum în pantă.
Vă recomandăm să citiţi şi următoarele articole:
Când vom putea merge cu maşini care se conduc singure. Anunţul oficial al şefului Tesla