Home » Stiinta » Telscopul spaţial Hubble a prezentat ,,Galaxia Ascunsă,” una dintre cele mai luminoase din Univers-FOTO

Autor: Oana Bujor 07.12.2017
O galaxie spiralată aflată ,,în apropierea'' Caii Lactee ar putea fi una dintre cele mai luminoase galaxii din Univers. Din cauza straturilor de gaze şi praf cosmic, aceasta nu poate fi observată fără instrumente astronomice profesionale.

O imagine realizată de telescopul spaţial Hubble prezintă Galaxia Ascunsă pe care cercetătorii o consideră ,,o ţintă cosmică provocatoare,” informează Mail Online. Imaginea prezintă nucleul luminos văzut din spirala de nori din materiale cosmice.

Decizia fără precedent luată de Rusia împotriva celui mai mare site pentru adulţi din lume, după ce a publicat un clip în care l-a umilit pe Putin. Iată ce se întâmplă când utilizatorii intră pe site

Sursa: ESA/Hubble/NASA

Galaxia Ascunsă sau IC 342 este greu de observat din cauza materialelor din faţa ei. Conform datelor NASA, miezul său este denumit Hll, ceea ce înseamnă că este alcătuit din hifrogen ionizat. Experţii sugerează că regiunea ar putea provoca naşterea unor noi stele fierbinţi. ,,Localizată în apropiere (conform termenilor astronomici) de Calea Lactee, această galaxie spiralată este una dintre cele mai luminoase de pe cer,” explică NASA.

,,Galaxia este foarte activă, lucru indicat de nenumăratele culori vizibile ale telescopului spaţail Hubble care prezintă regiunea centrală a galaxiei,” adaugă NASA: