Culorile care ne îndeamnă să facem cumpărături
Orice persoană este influenţată de o anumită culoare sau nuanţă. Spre exemplu, culori cum ar fi galbenul sau movul ne pot provoca hiperemoţii. Albastrul deschis este o nuanţă care determină circa 39% dintre bărbaţi şi femei să achiziţioneze o anumită marfă, scrie Rador.
A doua cea mai atrăgătoare culoare care le determină pe reprezentantele sexului frumos să cumpere este lilaul, iar pentru bărbaţi, verdele.
Pe locul al treilea în acest top se clasează rozul pentru femei şi negrul pentru reprezentanţii sexului puternic.
Nuanţele de galben-portocaliu transmit un sentiment de căldură şi optimism.
Rozul pal simbolizează prietenia, spiritul vesel şi confidenţialitatea. Rozul închis este simbolul inspiraţiei şi tinereţii. Violetul este culoarea creativităţii, imaginaţiei şi înţelepciunii.
Albastrul aduce un sentiment de încredere, speranţă şi putere. Verdele este simbolul păcii, sănătăţii şi prosperităţii. Albul şi griul sunt culorile purităţii, echilibrului şi neutralităţii.
Bejul, galbenul, portocaliul, roşul sunt culori vii, prietenoase, care transmite curaj şi energie. Griul şi albastrul sunt pline de prospeţime şi conferă un sentiment de profesionalism şi armonie, fiind foarte potrivite pentru comerţ şi afaceri.
Auriul, violetul şi cafeniul sunt culori care aduc pace, tradiţie şi lux şi sunt folosite în principal pentru branduri care se ocupă de finanţe, consultanţă şi vânzare de bunuri de lux.
Sursa: Rador