Home » Știință » Descoperire spectaculoasă făcută de astronomi. „Este cea mai mare structură individuală identificată vreodată de umanitate”

Publicat: 21.04.2015
Structura cu cele mai mari dimensiuni din Universul cunoscut este un "supervid". Cercetătorii au descoperit acest supervid, un spaţiu care se întinde pe o distanţă de 1,8 miliarde de ani lumină, în timpul unei analize astronomice recente.

Acesta a fost descris de omul de ştiinţă Istvan Szapudi, cel care a condus analiza, ca fiind „cea mai mare structură individuală identificată vreodată de umanitate”.

Szapudi a explicat că astronomii au sperat să găsească un vid pentru că acest lucru ar fi oferit o explicaţie pentru rapoartele anterioare care arătau că acea zonă este „neobişnuit de rece”.

„Punctul rece” apărut în zona supervidului ar putea fi rezultatul scurgerii de energie de la lumina care traversează această regiune a spaţiului.

Pentru oamenii de ştiinţă această descoperire este una spectaculoasă. „Acum trebuie să ne dăm seama cum se formează vidul însuşi”, explică un cosmolog de la Colegiul Imperial din Londra.

Sursă: The Week