Universitatea Harvard va folosi un instructor AI pentru a le preda studenților
Începând cu această toamnă, un curs popular de codificare la nivel introductiv de la Universitatea Harvard din SUA, CS50, va fi predat de un instructor AI.
„Sperăm că, folosind acest instructor AI, putem în cele din urmă să ne apropiem de un raport profesori-elevi de 1:1 pentru fiecare elev din CS50, oferindu-le instrumente bazate pe software care, non-stop, le pot sprijini învățarea într-un ritm și stil potrivite pentru fiecare dintre ei”, a declarat profesorul de CS50 David Malan pentru ziarul studențesc al universității, The Harvard Crimson.
Potrivit The Crimson, Malan a explicat în continuare că personalul cursului „experimentează în prezent atât cu modelele GPT 3.5, cât și cu GPT 4” și a spus că cursul a încorporat întotdeauna software nou, ceea ce înseamnă că angajarea unui profesor AI este doar o „evoluție a acestei tradiţii”.
Studenții de la Harvard vor avea un instructor AI
Un raport sănătos elevi-profesor este cu siguranță important, dar ținând cont de faptul că nici GPT-3.5 și nici GPT-4 nu sunt teribil de fiabili în a oferi cod structural de fiecare dată, decizia de a le oferi studenților un profesor de codificare pe bază de AI este mai mult decât experimentală; iar studenții plătitori, se pare, vor fi cei pe care se face experimentul.
După cum subliniază The Crimson, CS50 este unul dintre cele mai populare cursuri prezentate pe edX, o platformă de învățare online care a fost construită în cadrul unei colaborări dintre MIT și Harvard și vândută pentru 800 de milioane de dolari anul trecut.
Malan a recunoscut că „încarnările timpurii” ale programelor AI sunt susceptibile ca „ocazional să aibă performanțe slabe sau chiar să greșească”. Totuși, el și-a reiterat speranța că Inteligența Artificială va ajuta la atenuarea activității aglomerate a unor profesori, eliberând astfel timp pentru a interacționa individual cu studenții.
Ce beneficii ar aduce profesorul pe bază de Inteligență Artificială?
„Evaluarea mai calitativă a designului codului studenților a rămas intensiv umană. Folosind AI, sperăm să reducem timpul petrecut cu aceasta, astfel încât să realocăm timpul profesorilor către o muncă mai semnificativă, interpersonală, cu studenții lor, asemănător unui model de ucenicie”, a spus Malan.
Deși o doză de scepticism sănătos rareori doare, nu în fiecare zi auziți un profesor care spune să nu credeți tot ce spune alt profesor, subliniază Futurism, reamintind cât de experimentală este abordarea.
„Le vom spune clar studenților că ar trebui să gândească întotdeauna critic atunci când primesc informații, fie că acestea vin de la oameni sau de la un software”, a spus profesorul pentru The Crimson.
Vă recomandăm să citiți și:
Cazul studentului care a murit la zece ore după ce a mâncat paste vechi de cinci zile
O studentă a folosit ChatGPT pentru a contesta o amendă de parcare
Stocarea pe hard-diskuri va deveni curând istorie, spune un expert
Inteligența Artificială, mai similară cu omul decât am fi crezut