Un start-up japonez numit H2L Technologies vrea ca oamenii să poată simți durere în metavers prin intermediul unei brățări care administrează mici șocuri electrice.
Aceasta este o răsturnare ciudată de situație care arată că companiile vor face tot ce este posibil pentru a estompa granițele dintre realitate și lumea virtuală, scrie Futurism.
„Dacă simțim durere în metavers, putem să transformăm lumea metaversului într-o [lume] reală, cu sentimente crescute de prezență și imersiune”, a declarat CEO-ul H2L, Emi Tamaki.
Echipamentul purtabil al start-upului susținut de Sony nu este conceput doar pentru a provoca durere. De asemenea, este menit să transmită „senzație de greutate și de rezistență utilizatorilor și avatarurilor din metaverse”, potrivit companiei.
Datorită stimulării electrice a brățării, aceasta poate imita o gamă largă de senzații, de la prinderea unei mingi până la ciupitura unei păsări.
Obiectivele lui Tamaki sunt mult mai mari decât o simplă brățară. Ea speră să „elibereze oamenii de orice fel de constrângere în termeni de spațiu, corp și timp” în următorul deceniu.
Ideea purtabilului haptic i-a venit după ce a avut o experiență aproape de moarte la sfârșitul adolescenței din cauza unei boli congenitale de inimă.
„Mi-am dat seama că viața este prețioasă, așa că am decis să lucrez într-un domeniu nou în care îmi doream cu adevărat să pătrund, deoarece nu era nimeni care să facă cercetări în acel moment”, a spus Tamaki.
Acest aparat este o modalitate de conectare cu lumea exterioară, în special pentru oamenii ca ea care „nu au suficienți mușchi din cauza bolilor de inimă”. Visul ei este să „călătorească oriunde, oricând” prin intermediul tehnologiei, chiar dacă această experiență implică uneori durere fizică.
Vă recomandăm să citiți și:
Test de cultură generală. Cine a inventat Internetul?
Dispozitivele inteligente te urmăresc peste tot. De ce este asta o problemă?
Scrolling-ul la nesfârșit. Ce efecte are asupra creierului și care este remediul?
Reciclarea smartphone-urilor a progresat, dar mai sunt multe aspecte de rezolvat