Internetul aproape că „a explodat” după ce a fost dezvăluit că megacorporația Facebook dorește să-și schimbe numele.
Utilizatorii de pe rețelele de socializare online au reacționat rapid, glumind că noul nume al gigantului social media ar putea fi „Bookface” sau „Zuckussy”.
Însă, acum, o sugestie mult mai serioasă, deși tot o speculație, a apărut, de această dată de la Samidh Chakrabarti, care are un nivel destul de ridicat de credibilitate având în vedere că a lucrat la Facebook ca Director de Integritate Civică.
„Bănuiala mea este că noul nume al Facebook va fi Meta”, a scris Chakrabarti pe o rețea de socializare online.
Numele Meta ar avea sens din punct de vedere de branding, mai ales având în vedere faptul că schimbarea de nume pentru Facebook este menită să restabilească gigantul social media ca un jucător cheie în „metavers”, termenul preferat de Mark Zuckerberg pentru ideea în vogă că tehnologia cu realitate augmentată va crea în curând straturi de conținut vizual pentru viața de zi cu zi.
De asemenea, jurnaliștii de la Bloomberg au subliniat că numele Meta este deja oarecum prezent în universul extins al Facebook. Domeniul Meta.com redirecționează momentan la Meta.org, un site de biomedicină afiliat cu Chan Zuckerberg Initiative, organizație caritabilă condusă de Zuckerberg și soția sa, Priscilla Chan.
Cu toate acestea, deocamdată nu este clar care va fi noul nume al Facebook sau ce va presupune schimbarea aceasta, potrivit Futurism.
Totodată, Chakrabarti a respins o altă teorie răspândită în mediul online care susține că noul nume al Facebook va fi „Horizon”.
„Poate? Este un conflict de marcă înregistrată, nu este suficient de global, iar cei de la Facebook ar fi creat domeniul până acum. Totuși, cine știe?”, a mai spus fostul angajat.
Un nou scandal pentru Facebook. Acuzații că a minţit privind numărul de utilizatori