Wall Street Journal a făcut o anchetă ce a implicat 31 de conturi înregistrate ca adolescenți între 13 și 15 ani și, foarte repede, pe paginile create de publicație a devenit dominat conținutul destinat adulților.
Algoritmul folosit de TikTok pentru a decide ce videoclipuri pot vedea utilizatorii promovează conținut sexual, droguri și alcool în rândul copiilor de 13 ani, a dezvăluit o anchetă realizată de Wall Street Journal.
În cadrul investigației Wall Street Journal, un așa-zis utilizator „de 13 ani” a căutat „onlyfans” și a urmărit câteva videoclipuri, inclusiv două care promovează pornografia în aplicație.
Conținutul afișat pe pagină este setat în baza căutărilor anterioare, precum și a tipurilor de conținut cel mai des vizualizate sau pe care un utilizator petrece cel mai mult timp urmărindu-le.
Cu cât utilizatorul rămâne mai mult timp pe o pagină cu conținut sexual, cu atât mai mult acel tip de conținut este afișat în pagină drept sugestie, în ciuda faptului că vârsta utilizatorilor este setată în profilul lor.
TikTok a anunțat că, în prezent, nu există o diferențiere între videoclipurile difuzate pentru conturile de adulți și pentru cele ale copiilor, dar lucrează la un nou instrument de filtrare pentru conturile persoanelor minore.