Modificarea înseamnă că agenţii de publicitate vor putea să vizeze persoanele sub 18 ani numai în funcţie de vârstă, sex sau locaţie pe Facebook, Messenger şi Instagram.
Într-o postare pe blog, Instagram a motivat decizia spunând că susţine ideea că adolescenţii şi copii nu au cunoştinţele necesare să ia o decizie în momentul în care se foloseşte acest tip de publicitate.
Utilizatorii Instagram cu vârsta de sub 16 ani vor avea, de asemenea, contul setat automat pe privat atunci când se vor alătura platformei, a spus compania. Cu toate acestea, li se va oferi opţiunea de a trece contul pe public.
Compania a declarat marţi că lucrează şi la o „experienţă Instagram pentru copii”. Acesta a spus că ideea unei aplicaţii axate pe copii şi adolescenţi este de a oferi părinţilor o mai mare transparenţă şi control asupra a ce accesează copiii pe Instagram, potrivit Mediafax.
Mai multe companii importante de social media au lansat, de asemenea, versiuni ale aplicaţiilor lor pentru publicul mai tânăr, de la Messenger Kids la YouTube Kids.