TikTok, platforma pentru video-uri de scurtă durată, lansează TikTok for Business în România pentru a susține brandurile, specialiștii în publicitate și IMM-urile în eforturile lor de a-și dezvolta prezența pe TikTok și pentru a-și crește vizibilitatea, anunță compania.
Prin TikTok for Business, compania va oferi suport și programe educative brandurilor locale care au nevoie de sprijin pentru a naviga platforma cu scopul de a ajunge la publicul lor țintă.
„TikTok este o platformă autentică și distractivă, și, mai mult decât atât, ne dă posibilitatea de a ne exprima creativitatea, oferind utilizatorilor un loc sigur unde se pot exprima în voie. TikTok conectează oameni din toate colțurile lumii, indiferent de unde locuiesc, ce vârstă sau ce experiențe au. România a primit TikTok cu mult entuziasm și ne bucurăm să vedem că numărul utilizatorilor crește constant și exponențial. Îmi face plăcere că alături de echipa mea pot contribui la dezvoltarea comunității TikTok din țară și că putem oferi oportunități unice partenerilor noștri din România”, a spus Sylwia Chada, General Manager TikTok CE, potrivit Mediafax.
TikTok este aplicația cu cea mai mare creștere și cel mai mare număr de descărcări din lume, din ultimul an, conform Apptopia. Platforma a înregistrat 100 de milioane de conturi active în Europa. TikTok a fost clasat în BrandZ Top 100 Cele Mai Valoroase Branduri Globale în 2020[2] și în top 10 la categoria Entertainment. În România, TikTok este una dintre cele mai utilizate și descărcate aplicații din țară. Companiile au început deja să interacționeze pe platformă și să creeze comunități active în jurul brandurilor lor.
TikTok are o prezență globală, cu birouri în Los Angeles, New York, Londra, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul și Tokyo.