Huawei Consumer Business Group a înregistrat în România o creștere de 12% față de anul precedent. Compania înregistrează peste 1 milion de smartphone-uri vândute în 2020, anunță un comunicat.
La nivel local, Huawei Consumer BG a atins cota de piață de 29,3% în termeni de unități de smartphone vândute în luna mai, cu peste 1 milion de produse vândute în 2020 din această categorie .
În ceea ce privește categoriile non-smartphone, rezultatele în 2020 sunt pe o pantă ascendentă privind veniturile: categoria de tablete prezintă o creștere de 119%, categoria audio înregistrează și ea o creștere de 200%, categoria de wearables este marcată de o creștere de 350%, în timp ce segmentul de PC are o creștere de 1/143%, comparativ cu 2019.
“Veniturile au crescut cu 12%, față de anul precedent, ceea ce spune foarte multe despre anul trecut.”, spune Wang Wei, Country Manager, Huawei Consumer Business Group România. “Totodată, în 2020, creșterile au fost unele puternice atât în categoriile non-smartphone, cât și în cele smartphone, HUAWEI P40 Lite având rezultate cu 150% mai mari față de modelul anului precedent, HUAWEI P30 Lite”, potrivit Mediafax.
Compania se bucură de rezultate pozitive și la nivelul ecosistemului Huawei Mobile Services, AppGallery cu peste 2.5 milioane de utilizatori activi și peste 500 de dezvoltatori locali înregistrați în platformă. De asemenea, HMS Core integrează peste 32.700 aplicații și depășește 1,9 milioane de descărcări de aplicații.
La nivel global, a fost lansat săptămâna trecută Raportul Anual pentru anul 2020. Deși creșterea a fost încetinită, performanțele companiei au fost în mare măsură în conformitate cu previziunile avute. Astfel, veniturile globale ale Huawei Cosumer Business Group au ajuns la 74,1 de miliarde de dolari, cu o creștere anuală de 3,3%.