Mașinile, mâncarea, sănătatea și nemurirea sunt tendințele care îi interesează cel mai mult pe oameni. Listă de întrebări adresate pe o platformă alimentată de o rețea neurală predictivă.
Kaspersky a descoperit tendințele de care oamenii sunt cel mai mult interesați, pe baza analizei întrebărilor prezentate prin intermediul platformei online Safer Tomorrow. De la lansarea sa la începutul lunii februarie, platforma, alimentată de o rețea neurală predictivă, care oferă răspunsuri pe subiecte semnificative legate de viitor, a primit peste 7.000 de cereri de la utilizatori din întreaga lume.
Subiectele legate de mașini au fost cele mai populare printre utilizatori, inclusiv întrebări precum: „Cum vor fi mașinile în viitor?” și chiar altele mai specifice, cum ar fi „Vom avea mașini personalizate construite cu ajutorul imprimantelor 3D?” și „Când vom avea mașini zburătoare?”.
Întrebările despre alimente au fost, de asemenea, diverse – în timp ce unii întrebau „Va fi mâncarea mai sănătoasă în viitor?”, un utilizator s-a întrebat: „Vor înceta vreodată pisicile să mai fure mâncare?”.
Întrebările privind sănătatea au variat de la „Va rămâne cancerul o boală letală în viitor?” la „Când vom putea vindeca toate bolile?”.
Mulți oameni și-au dorit, de asemenea, răspunsuri cu privire la nemurire, întrebându-se dacă „oamenii vor fi vreodată nemuritori?” sau „Când ne vom putea transfera capacitatea creierului pe un computer ca să obținem nemurirea digitală?”, potrivit Mediafax.
Alte întrebări populare pe care oamenii le-au adresat prin intermediul platformei au făcut referire la viitorul banilor, al inteligenței artificiale, al locurilor de muncă și ecologiei.
În același timp, unii au folosit platforma pentru a obține răspunsuri cu privire la probleme personale, precum „Când voi găsi dragostea?” și „Cât voi trăi?”.
O serie de oameni au întrebat, de asemenea, despre semnificația 42 – „Răspunsul la întrebarea finală despre viață, Univers și tot ce ne înconjoară” din seria The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy, scrisă de Douglas Adams.