Instagram implementează o nouă funcție de căutare
Utilizatorii vor putea cauta pe Instagram și folosind cuvinte obișnuite, la fel ca pe Google Search.
În noua formă, vom putea cauta pe Instagram la fel ca pe Google Search, folosind expresii care reflectă în mod direct subiectul care ne interesează, fără a ne limita la etichetările de tip hashtag și numele conturilor de utilizator. Adresată pentru început vorbitorilor de limba engleză, modificarea ar putea permite localizarea mai precisă a conținutului pentru care nu cunoaștem autorul sau hashtag-ul potrivit, sau pur și simplu conținutul nu a fost etichetat de autor.
Funcția va fi disponibilă doar în anumite regiuni
Promisă și utilizatorilor din alte regiuni ale lumii, funcționalitatea este probabil bazată pe tehnologii machine learning (AI), responsabili cu clasificarea automată a postărilor Instagram pe baza conținutului detectat în imagini. Însă potrivit administratorilor Instagram, în ecuație intră mai mulți factori pentru a determina exact ce conținut este returnat pentru căutările după cuvinte cheie, fiind folosite inclusiv descrierile atașate postărilor.
Se pare că Instagram intenționează să restricționeze căutările după cuvinte cheie pentru a exclude anumiți termeni, compania trasând astfel o limită între „subiecte de interes general” și căutarea după conținut care ar putea contravine regulilor de postare.
Noua opțiune de căutare va fi disponibilă în SUA, Canada, Marea Britanie, cât și utilizatorii Instagram din alte regiuni importante.
Citește continuarea pe G04it!
Facebook a început procesul de fuzionare a Messenger, Instagram şi Whatsapp
Cele mai „Instagrammabile” minuni naturale din lume. Ce loc ocupă Delta Dunării
Facebook unifică mesageria internă cu mesajele directe din Instagram
Reacția TikTok după ce Instagram a copiat aplicaţia şi a lansat Reels