WhatsApp lansează un nou serviciu adresat micilor întreprinzători care vor să-și vândă produsele prin intermediul platformei de socializare.
Atunci când contactezi sau ești contactat pe WhatsApp de reprezentantul unui business sau companie, în interfața aplicației de mobil ar putea apărea un nou buton Shopping, prin care vei putea un catalog cu serviciile/produsele oferite de acesta.
Similar platformei de cumpărături introdusă pe Instagram, noua secțiune e-commerce vine să ajute proprietarii de business-uri care vor să-și vândă produsele prin intermediul uneia dintre platformele de socializare deținute de Facebook. Numai că, în lipsa argumentului vizual oferit de Instagram, strategia de vânzare este orientată mai mult pe comunicarea directă client-vânzător.
Adăugată în ambele versiuni WhatsApp, pentru Android și iOS, noua secțiune de cumpărături funcționează și în direcția cumpărător-vânzător, permițând utilizatorilor să descopere liste de produse, cu opțiunea contactării directe a business-ului respectiv.
Totuși, în forma actuală, platforma de shopping nu permite cumpărarea directă a bunurilor pe WhatsApp, serviciul funcționând strict ca un catalog de produse. Astfel, vânzarea rămâne să fie realizată pe website-ul vânzătorului, sau altă platformă de vânzări.
WhatsApp adaugă o serie de noi setări
WhatsApp impune unele limite funcției de Disappearing Messages
Facebook a început procesul de fuzionare a Messenger, Instagram şi Whatsapp
WhatsApp introduce noi funcții. Cum vor fi protejați utilizatorii aplicației de fake news