Cum revii la vechea interfață a Facebook?
Facebook forțează acum toți utilizatorii care nu au făcut upgrade anterior la noua interfață desktop a rețelei de socializare să o folosească.
Aceasta aduce opțiunea de afișare în „dark mode”, un design diferit pentru fiecare element în parte și ceea ce compania numește „îmbunătățiri de performanță”. În realitate, interfața nu este foarte apreciată de către mulți dintre utilizatori, aceasta fiind mai greu de navigat și cu mai multe probleme de performanță decât cea veche. Totuși, pentru că nu mai există o cale oficială de a te întoarce la versiunea veche, a apărut o extensie de Chrome care întoarce pe desktop interfața veche.
Vechea interfață Facebook poate fi reactivată folosind o extensie de Chrome: Old Layout
Partea cea mai bună a extensiei „Old Layout” este că nu necesită niciun fel de configurare. De fapt, aceasta nu modifică rețeaua și nu rulează foarte multe script-uri în fundal, care ar putea afecta performanța și funcționalitatea. De fapt, interfața veche pe care extensia Old Layout o afișează este tot interfața oferită de Facebook. Aceasta încă există pe site și este folosită în anumite situații.
Odată ce descarci și instalezi Old Layout, Facebook primește informații eronate de la browser-ul tău. Practic, extensia îi spune că rulezi pe o versiune veche de browser, incompatibilă cu noua interfață. În consecință, browser-ul îți livrează informațiile cu interfața compatibilă pentru browser-ul tău.
Absolut fiecare element vechi de pe Facebook se întoarce la vechiul „normal”. Desigur, asta vine și cu toate dezavantajele vechiului Facebook. De exemplu, dacă navighezi din News Feed în altă parte a site-ului, atunci când dai back, News Feed-ul va fi reîmprospătat, deci nu vei putea să continui să navighezi de unde ai rămas.
Citește continuarea pe Go4it!
Facebook a prezentat un algoritm care ar trebui să oprească conturile false din a răspândi fake news
Un update al Facebook blocat de către Apple
Facebook datorează peste 100 de milioane de dolari în impozite către statul francez
Facebook provoacă lumea academică să construiască programe de detectarea a ”deepfake-ului”