Facebook Audience Network le permite dezvoltatorilor de aplicații mobile să furnizeze reclame în acestea pe baza datelor colectate de platforma de socializare.
Facebook, cea mai mare rețea de socializare online din lume, a recunoscut că sistemul de operare iOS 14 dezvoltat de Apple ar putea șterge 50% din veniturile business-ului său de publicitate Audience Network.
Astăzi, furnizorii de publicitate folosesc un număr de identificare unic, numit IDFA, pentru a ținti mai bine reclamele și a estima eficiența lor. În iOS 14, fiecare aplicație care dorește să folosească numărul respectiv trebuie să ceară permisiunea utilizatorului prima dată când este lansată. Majoritatea oamenilor nu acordă această permisiune, potrivit testelor.
Noul sistem de operare, care va fi disponibil pentru publicul larg cândva în acest an, va limita eficiența reclamelor Facebook pe smartphone-urile iPhone și tabletele iPad. Compania a admis că pe viitor s-ar putea să nu mai ofere platforma Audience Network pe iOS și iPadOS.
Facebook a observat că veniturile au scăzut cu 50% când reclamele nu au mai fost personalizate în iOS 14. În realitate, declinul ar putea fi și mai mare.
Citește și: Iată care sunt ”greii” care continuă să posteze reclame pe Facebook, deși Coca Cola și Starbucks au boicotat rețeaua socială
Facebook datorează peste 100 de milioane de dolari în impozite către statul francez
Cum a fost poluat Oceanul Pacific de către un subcontractor al Facebook
Șefului Facebook a devenit al treilea cel mai bogat om al lumii. Reacția lui despre bogăție
Giganţii Amazon, Apple, Facebook şi Google, audiaţi în SUA. Ce acuzații li se aduc