CEO-ul Twitter, Jack Dorsey, ia în calcul introducerea unui abonament pentru o variantă fără publicitate, după ce veniturile au scăzut cu 23% din cauza reducerii activităţii publicitarilor. Nici scandalul legat de hacking nu a ajutat compania.
Twitter are probleme, pe lângă recentul scandal de hacking în care 45 de conturi ale greilor lumii au fost sparte. Nici rezultatele financiare nu sunt deloc îmbucurătoare.
Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, veniturile Twitter au scăzut cu 23% pentru că mulţi advertiseri fie şi-au redus activitatea, fie au renunţat de tot.
Aşa că Jack Dorsey se gândeşte serios să îi facă pe utilizatori să plătească.
Cel mai probabil nu va fi ceva de genul „primele 10 mesaje sunt gratuite”, ci mai degrabă un abonament pentru care utilizatorul nu va mai avea reclame.
Angela e influencer şi e reticentă în a plăti pentru o astfel de versiune, potrivit Mediafax.
„Este clar ceva similar cu ce fac şi cei de la Youtube, nici pe Youtube nu plătesc abonament, mă uit la videoclipuri aşa, cu reclame, prefer să dau skip de două ori, decât să plătesc acel abonament. L-aş plăti dacă aş face, într-adevăr, mulţi bani din Twitter şi atunci s-ar justifica şi pentru mine această investiţie”, spune ea.