OnePlus a crescut în ultimii ani prețurile produselor sale, iar asta a îndepărtat unii utilizatori.
OnePlus a dezvoltat timp de câțiva ani smartphone-uri cu caracteristici tehnice avansate la prețuri foarte bune, dar în ultimii doi ani compania a început să ceară prețuri mari pentru modelele lansate. Noua strategie i-a îndepărtat pe fanii vechi ai mărcii chineze, iar rezultatele financiare au avut de suferit.
Pete Lau, șeful companiei, a declarat, într-un interviu, că OnePlus se va concentra din nou pe modele accesibile de smartphone-uri, dar va lansa în continuare și dispozitive premium.
Lau nu a dezvăluit informații despre noi produse în interviul acordat Fast Company.
Strategia din ultimii ani nu s-a dovedit a fi câștigătoare, cel p29uțin nu pe piețele vestice. În aprilie, producătorul chinez a început să concedieze un număr mare de angajați în Europa. Compania și-a redus semnificativ numărul de salariați la birourile din Germania, Marea Britanie și Franța, în unele cazuri cu 80%.
Adam Ferguson, fostul șef al diviziei de marketing din Europa al OnePlus, a trecut la HMD Global, compania care produce smartphone-uri sub marca Nokia. Aceasta este aflată și ea în dificultate din cauza vânzărilor în scădere.
Unele telefoane OnePlus 8 Pro, livrate cu ecranul defect
GSMA a desemnat OnePlus 7T Pro drept ”telefonul anului”
OnePlus lansează un telefon cu sticlă electrocromică pentru ascunderea camerelor