Profitul net ajustat a fost de 2,3 miliarde de yuani (300 de milioane de euro) în trimestrul patru, în creştere cu 26,5% faţă de anul 2018, şi de 11,5 miliarde de yuani (1,45 miliarde de euro) pentru întregul an 2019, cu o creştere anuală de 34,8%.
În acelaşi timp, Xiaomi a crescut investiţiile în cercetare şi dezvoltare la 7,5 miliarde de yuani (aproximativ 1 miliard de euro), preconizând că va depăşi 10 miliarde de yuani (aproximativ 1,2 miliarde de euro) în 2020. Rata de creştere a investiţiilor în cercetare şi dezvoltare în ultimii patru ani este de 53%.
2019 a fost şi primul an în care Xiaomi a lansat strategia „dual-engine”, adică smartphone + AIoT. Veniturile din activităţile AIoT şi produsele de consum au fost de 62,1 miliarde de yuani (6,9 miliarde de euro), în creştere anuală de 41,7%.
În continuare, cele mai vândute produse ale grupului au rămas smartphone-urile care au generat o cifră de afaceri în 2019 de 122,1 miliarde de yuani (16,8 miliarde de euro), cu 125 de milioane de unităţi livrate, ce a plasat producătorul chinez printre primele patru companii din lume în ceea ce priveşte cota de piaţă.
Nici la televizoare nu a stat rău, devenind primul brand TV din China care a depăşit 10 milioane de unităţi vândute într-un an.