Producătorul pune totul în seama unei erori strecurată la nivel de firmware şi anunţă că dispozitivele afectate pot fi salvate, împreună cu datele utilizatorilor, actualizând versiunea de firmware înainte ca problema să se manifeste.
4 ani, 206 zile şi 16 ore de funcţionare continuă – atât au la dispoziţie posesorii anumitor modele de SSD-uri Hewlett Packard din gama Enterprise (HPE) pentru a evita defectarea catastrofală a dispozitivelor de stocare. Dacă firmware-ul cu probleme nu este actualizat înainte ca problema să se manifeste, nici hardware-ul şi nici datele stocate nu mai pot fi recuperate ulterior.
Salvând onoarea companiei, problema a fost dezvăluită într-un buletin oficial de informare adresat clienţilor HP şi nu pe forumurile de suport tehnic, lăsând timp suficient pentru a fi remediată.
Acest gen de problemă ar fi un bun motiv de bârfă dacă ar afecta doar produse livrate consumatorilor, livrarea unei actualizări de firmware împreună cu scuzele de rigoare oprind destul de repede discuţiile această temă.