Platforma Snapchat va lansa o emisiune de animaţie personalizată
Cei de la Snapchat au decis să exploateze opţiunea cea mai cunoscută oferită de platformă. Avatarul fiecărui utilizator, Bitmoji va deveni vedeta unui serial de desene animate full-motion numit Bitmoji TV. Este un proiect major pentru Bitmoji, imaginea fiind folosită până acum numai pentru prezentarea căsuţelor de conversaţie şi în benzi desenate.
Oferind opţinea de a crea emisiuni proprii originale prin secţiunea Discovery a platformei, ar putea ajuta Snapchat să iasă în evidenţă între platformele video de mici dimensiuni de la YouTube la Facebook Watch sau TikTok, potrivit Mediafax.
Bitmoji TV ar pune avatarul utilizatorilor în poveşti animate care au loc în scenarii ce includ echipajul navei spaţiale Star Treky, ori aventuri cu agenţi secreţi, roboţi sau zombi. Trailerul lansat de Snapchat are elemente care amintesc de seria Big Mouth de la Netflix, spun cei de la Tech Crunch.
Cei de la Snapchat au încheiat o serie de ani în care au avut probleme după ce principalele lor opţiuni au început să fie oferite în variante similare de Facebook sau Instagram.
Proiectul TV ar fi o redescoperire a originilor Bitmoji. Bitstrips oferea iniţial posibilitatea personalizării feţei, părului şi hainelor avatarului, ulterior realizând benzi desenate cu personajul obţinut.
Snapchat a achiziţionat Bitstrips în 2016 pentru 64,2 milioane de dolari. Aplicaţia Biitmoji s-a impus rapid iar în 2017, a dezvoltat opţiuni 3D, oferind posibilitatea de a introduce avatarul în secvenţe de realitatea augumentată. În 2019, Bitmoji s-a impus în rândurile celor 210 milioane de utilizatori Snapchat.
Snapchat este o platformă multimedia de mesagerie lansată în 2011. Principala caracteristică a reţelei era aceea că imaginile şi mesajele erau accesibile numai pentru o scurtă perioadă de timp, după accesare, destinatarul având acces la acestea pentru puţin timp.