Aceasta promite performanţă îmbunătăţită faţă de „bătrânul” Facebook, acces rapid la anumite funcţii şi secţiuni, cât şi o mult aşteptată capabilitate, pe care alte site-uri şi servicii au primit-o deja: Dark Mode. Se pare că o parte dintre utilizatori a început deja să primească acces la noul Facebook într-o versiune „beta”.
Noul design Facebook pare să aleagă un nou stil de navigaţie între meniuri pe orizontală, aici fiind atât News Feed-ul, cât şi secţiunile pentru notificări, tab-ul Watch, Marketplace şi tab-uri separate pentru grupuri şi Messenger. Interfaţa pare să fie foarte mult inspirată de noua interfaţă pentru mobil, care a debutat la începutul verii, cu un aspect mai aerisit şi text mai mare. Un mare avantaj pe care noul Facebook îl promite faţă de cel vechi este că te poţi întoarce la News Feed fără să se facă un refresh al paginii.
Cei care au fost aleşi pentru a testa noua interfaţă Facebook primesc un mesaj atunci când accesează site-ul din browser şi pot alege să testeze sau nu. De altfel, la prima rulare, poate fi selectată tema albă sau cea neagră, însă pot fi schimbate şi după din meniul setări. Fiind însă o versiune Beta, este de aşteptat ca noul Facebook să aibă şi probleme. Deja utilizatorii au început să raporteze probleme cu lizibilitatea textului în anumite meniuri.