Compania a anunţat că va pune la punct un update software care va corecta problema.
Eroarea a fost identificată de o femeie din Marea Britanie al cărei soţ a putut să-i deblocheze telefonul cu amprenta sa.
Când S10 a fost lansat, în martie, Samsung a descris sistemul de autentificare a amprentelor drept „revoluţionar”.
Scanerul emite ultrasunete care detectează relieful amprentelor şi recunoaşte, astfel, utilizatorul.
Compania Samsung a spus că este conştientă de recunoaşterea defectuoasă a amprentelor în cazul S10 şi va furniza în curând o corecţie software.
Banca online KaKao din Coreea de Sud le-a recomandat clienţilor să nu mai folosească opţiunea de recunoaştere a amprentelor digitale pentru a se conecta la serviciile sale până la remedierea problemei.
Rapoartele anterioare sugerau că unele folii de protecţie a ecranului sunt incompatibile cu cititorul de amprente Samsung, din cauza unui mic strat de aer care interfera cu scanarea.
Cuplul britanic care a descoperit problema securităţii a declarat ziarului Sun că este o „adevărată îngrijorare”.
După ce a cumpărat o foloe de protecţie de 2,7 lire sterline pe eBay, Lisa Neilson şi-a înregistrat amprenta dreaptă şi apoi a descoperit că şi amprenta stângă, care nu a fost înregistrată, deblochază telefonul.
Apoi i-a cerut soţului ei să încerce şi amândoi degetele aale acestuia au deblocat dispozitivul.
Situaţa s-a repetat şi în cazul telefonului unei rude, cu acelaşi tip de folie de protecţie.