Surpriza nu tocmai plăcută pregătită posesorilor de telefoane iPhone 11 care încearcă să fenteze serviciile Apple de reparare post-garanţie se manifestă abia la patru zile după înlocuirea ecranului, încât cei păgubiţi rămân şi cu banii daţi pe reparaţia neagreată de Apple şi cu telefonul neamintindu-le în mod constant de greşeala făcută.
Informaţia apare într-un document oficial adresat de Apple centrelor de service oficiale, confirmând faptul că telefoanele iPhone 11, 11 Pro, şi 11 Pro Max vor afişa utilizatorilor un mesaj de avertizare daca nu poate fi confirmată înlocuirea ecranului cu o piesă de schimb originală. În realitate este vorba şi despre modalitatea de instalare, Apple solicitând apelarea serviciilor unui tehnician agreat.
Argumentul adus de Apple este că ecranele înlocuite în afara centrelor de service autorizate nu respectă procedurile de siguranţă şi reparare oficiale, putând cauza funcţionarea necorespunzătoare, precum şi alte probleme de calitate şi siguranţă. În realitate, mecanismul de validare implementat de Apple la nivel de hardware asigură că reparaţiile neoficiale nu vor funcţiona deloc, obligând consumatorii să suporte tarifele impuse de companie în centrele de service autorizate.