Testul va începe joi, iar membrii vor vedea like-ul unui utilizator în dreptul postărilor iar în locul clasicei formulări care includea numărul celorlalţi, vor vedea doar sintagma „şi alţii”.
Instagramerii pot încă să vadă numărul like-urilor în cazul propriilor postări.
Există îngrijorări potrivit cărora numărul de like-uri duce la scăderea încrederii de sine a utilizatorilor şi determină sentimentul de insuficienţă în rândul tinerilor membri.
Instagram a lansat un test asemănător în Canada, în luna mai. Testul actual va avea loc în Australia, Noua Zeelandă, Irlanda, Italia, Japonia şi Brazilia, potrivit reprezentanţilor platformei.
„Sperăm ca testul să înlăture presiunea numărului de like-uri obţinute de o postare, astfel încât utilizatorii să se concentreze pe împărtăşirea experienţelor dragi”, a afirmat Mia Garlick, purtătorul de cuvânt al Facebook Australia şi Noua Zeelandă.
Obiectivul este ca utilizatorii să se simtă mai puţin judecaţi, şi să îi ajute pe membri să „se concentreze mai puţin pe like-uri şi mai mult pe împărtăşirea unei poveşti”, a mai explicat aceasta.
Cei de la Instagram au adăugat că testul nu va afecta conturile de business şi că utilizatorii vor putea vedea numărul de like-uri ale acestora.