Antreprenor şi fondator al unor companii de succes, Marcus Shingles este cel care a dezvoltat şi condus programul de parteneriat pentru inovare dintre XPRIZE şi Singularity University. De asemenea, Marcus Shingles este partener Deloitte şi lider al Deloitte Consulting Innovation Group.
Din bordul XPRIZE, fundaţie care acordă premii importante pentru echipe de cercetare ce acceptă provocări majore menite să rezolve probleme legate de viitorul omenirii, fac parte nume celebre din industria tech, precum Larry Page, cofondator Google, futuristul Ray Kurzweil şi Arianna Huffington, fondatoarea Huffington Post. XPRIZE a fost fondată de celebrul cercetător si futurist Peter Diamandis.
Shingles a colaborat mulţi ani cu Salim Ismail, cofondatorul Singularity University, acesta fiind, la rândul său, star speaker la iCEE.fest: UPGRADE 100, în cea de-a doua zi de festival. Salim Ismail va susţine pe scena principală, UPGRADE Stage 1, o prezentare despre modul în care companiile pot folosi tehnologii disruptive pentru a-şi depăşi competitorii, urmând apoi să răspundă întrebărilor din sală, într-o sesiune Q&A moderată de jurnalista Andreea Esca.
Tot la festival şi tot ca o ştire de ultim moment, Salim Ismail îşi va lansa celebra carte „Organizaţii Exponenţiale”, versiunea în limba română.
Pe site-ul festivalului, iceefest.com, pot fi găsite detalii, studii de caz spectaculoase şi un preview a ceea ce va fi pe scenele UPGRADE 100, eveniment care va avea loc în Bucureşti, la Grand Cinema & More din Băneasa Shopping City, pe 13 şi 14 iunie.
Există opt tipuri de bilete, cu preţuri pornind de la 75 de euro, iar alţi maximum 100 de studenţi mai pot ajunge la festival gratuit, prin înscriere la Bursele UPGRADE 100.
iCEE.fest: UPGRADE 100 este la a opta ediţie şi este realizat cu sprijinul Orange, Nissan, George / BCR, Coca-Cola, GLO, mPlatform, MedLife, Verizon Media, SalesForce, MedLife şi al altor susţinători.