Traininguri susţinute de Google, Facebook, LinkedIn, eBay, Hubspot – dar si experţi independenţi în ecommerce, big data, profilarea consmatorului şi multe altele se regăsesc în agenda festivalului care aduce în capitala României, în 13 si 14 iunie, peste 140 de speakeri, experţi şi autori ai unor lucrări importante din domeniul transformărilor provocate de Internet şi de noile tehnologii.
Agenda iCEE.fest: UPGRADE 100 din acest an cuprinde nu mai puţin de 11 linii distincte de conţinut, la care se adaugă speakeri-vedetă, precum Salim Ismail, co-fondator „Singularity University”, psihologul Davin JP Phillips sau futurologul Matthew Griffin.
Organizatorii au pregătit 8 tipuri de bilete, de la cele care acoperă întreg evenimentul în regim VIP până la cele focusate pe o anumită zonă de conţinut.
În schimbul unui eCommerce Pass, participanţii au acces la prezentări dedicate şi workshopuri exclusive de la Facebook, Google si LinkedIn – dar nu numai.
Printre specialiştii de la alte companii se numărăOr Levi, Senior Data Scientist la eBay, Marc Thomas, Managing Director UK & Emerging Markets pentru Taboola, Alex Douglas-Mann, Senior SEO Director la iCrossing UK, Scott Tousley, Growth & User Aquisition la Hubspot. Oliver Gertz, Programmatic Leads Global Clients la Mediacom. Paula Bacariza, Director Northern Europe la AppNexus, Robbie Kearns, EMEA Regional VP Marketing la Salesforce, Marius Costin, Country Manager pentru PayU, Kostas Kampakis, Managing Director la ForestView şi Alex Huditan, Founder pentru Amazonienii.
Scene dedicate pentru giganţii globali
Google va aborda subiecte precum redefinirea clasicului tunel de achiziţie al produselor, performance marketing si vânzări online, machine learning, dar si traininguri dedicate celor care produc în România şi vor să vândă produse si servicii pe plan global.
Printre speakerii Google se regăsesc Jannicka Bock, Director Client Solutions Central Europe, Rowena Marin, Agency Account Manager, Diana Olar, Platforms Partner Manager CEE şi Sorin Sfetcu, Seed Manager.
Prezentările Facebook se vor axa atât pe prezentarea noii culturi si direcţii strategice a Facebook, cât şi pe formatele creative de cel mai mare impact pe Facebook si Instagram, tehnici de optimizare pentru eCommerce. Printre vorbitorii aduşi la Bucureşti de celebra reţea socială sunt Verity Gill, Marketing Science Lead EMEA, Christina Keller, Director of Creative Shop, Central Europe şi Ewa Tumanow, Client Partner CEE.
Un alt workshop dedicat acestui track are loc pe Focus Stage 3, în prima zi a festivalului. Ferdinand Goetzen, Chief Growth Officer la Recruitee va vorbi despre ”Cele 7 păcate ale marketerilor”.
În premieră în România, Facebook Marketplace Academy
Tot la iCEE.fest: UPGRADE 100, Facebook va susţine primul “Facebook Marketplace Academy” din regiune – un format adresat profesioniştilor si avansaţilor în domeniu, unde accesul este permis celor care au un bilet la festival, dar numai cu aprobarea anterioară a echipei Facebook– detalii, aici.
Workshop dedicat campaniilor prin LinkedIn
În plus, tot în premieră, festivalul va găzdui în ziua 2, pe Focus Stage 3, un workshop susţinut de Sepideh Dundon, reprezentant LinkedIn în regiune, alături de Httpool, reprezentantul local al companiei.
Pe site-ul UPGRADE 100 puteti găsi detalii, studii de caz spectaculoase şi un preview a ce va fi pe scena festivalului care va avea loc în Bucuresti, la Grand Cinema & More din Băneasa Shopping City, în 13 si 14 iunie.
Speakerii grupaţi pe domenii şi programul detaliat al manifestării se găseşte pe site-ul evenimentului.
iCEE.fest: UPGRADE 100, cel mai amplu festival de acest tip care a avut loc vreodată în ţara noastră şi în regiune dedicat transformărilor provocate de Internet şi noilor tehnologii, are loc la Bucureşti în 13 şi 14 iunie.