„Snap Games” include producţii create atât de companie, cât şi de dezvoltatori de jocuri parteneri, potrivit Mediafax.
Programul produs de Snapchat este „Bitmoji Party” şi le permite utilizatorilor şi grupurilor de prieteni ale acestora să îşi aducă la viaţă avatarurile personale, cunoscute drept „Bitmoji”, care concurează în cadrul a patru jocuri mici şi rapide.
Totodată, primul joc creat de parteneri se intitulează „Tiny Royale”, fiind lansat de compania Zynga. Acesta este o reinterpretare a genului „battle royale”, în care jucătorii au parte de elemente de explorare şi caracteristici ale jocurilor de supravieţuire. Printre celelalte titluri semnate de firme partenere se numără „Alphabear Hustle” (Spry Fox), „C.A.T.S. Drift Race” (ZeptoLab), „Snake Squad” (Game Closure) şi „Zombie Rescue Squad” (PikPok).
„Astăzi există sute de mii de jocuri disponibile pentru telefoanele noastre. Dar nu atât de multe care să le permită prietenilor să joace împreună”, a spus Will Wu, directorul de produse al companiei americane. „Snapchat are ingredientele potrivite pentru a sparge barierele… şi poate face jocurile cu prietenii incredibil de rapide şi distractive”, a continuat acesta.
Utilizatorii reţelei de socializare online nu trebuie să părăsească aplicaţia pentru a descărca jocurile. Titlurile pot fi descărcate prin apăsarea unui simbol din cadrul funcţiei destinate mesajelor. Interacţiunea dintre jucători poate fi făcută prin text sau prin intermediul înregistrărilor vocale.
Snapchat a încercat să intre în industria jocurilor video la începutul anului 2018, când a lansat „Snappables”, produse aflate în interiorul aplicaţiei şi bazate pe realitatea augmentată. În acelaşi an, compania a achiziţionat, pentru 8,6 milioane de dolari, un studio specializat din Australia, care a creat jocul pentru mobil „Fruit Ninja”.