Samsung a folosit din nou o fotografie realizata cu DSLR pentru a promova funcţiile camerei unui telefon
Pe pagina oficială din Hong Kong a telefonului Galaxy A8 Star, model care se găseşte exclusiv în China, Samsung a folosit o fotografie cumpărată de pe un site de imagini „stock”, pentru a demonstra funcţia Live Focus, cea care adaugă efectul de înceţoşare în spatele subiectului fotografiat. Deasupra imaginii apare chiar şi pictograma „Live Focus Ready” care apare în aplicaţia de cameră a telefonului, sugerând astfel că imaginile sunt realizate cu telefonul, scrie Go4it.
Desigur, această imagine la o calitate atât de înaltă nu poate fi realizată cu un smartphone Samsung mid-range, însă mulţi consideră că utilizarea de astfel de imagini pentru a demonstra funcţii ale telefonului sunt înşelătoare. Este curios însă faptul că Samsung continuă aceste practici după ce a mai publicat şi pe conturi de socializare astfel de fotografii cumpărate, peste care a aplicat interfaţa de cameră proprietară telefoanelor sale.
De curând, chiar şi concurenţi ai Samsung precum Huawei au folosit imagini realizate cu aparate profesionale pentru a promova telefoanele în reclame. Cel mai probabil, o autoritate va reglementa astfel de reclame care pot fi considerate „mincinoase”.