94% dintre Mileniali navighează pe Internet mai mult de 30 de minute pe zi, media zilnică a timpului petrecut pe Internet fiind de 3,7 ore, arată studiul cantitativ realizat în luna iulie 2018 de Exact Business Solutions.
Studiul, care a fost realizat pe un eşantion reprezentativ la nivel urban, cu 989 respondenţi, utilizatori de internet, 18-32 ani, nivel de educaţie mediu şi ridicat, mai arată că aplicaţiile disponibile pe telefonul mobil sunt utilizate, în medie, 2,4 ore pe zi, scrie
Mediafax.
Referindu-ne la timpul alocat Facebook-ului, 85% dintre Mileniali afirmă că petrec zilnic peste jumătate de oră pe această reţea de socializare. În medie, ei stau pe Facebook 2,6 ore pe zi. 71% dintre ei declară că îşi petrec peste jumătate de oră în fiecare zi în faţa micului ecran. Media zilnică este, în acest caz, de 2,1 ore.
Majoritatea milenialilor (62%) sunt zilnic şi pe Youtube, media de timp petrecută zilnic pe acest canal fiind de 1,5 ore. Imediat după Youtube se regăseşte Instagram, cu 0,7 ore.
“Informaţiile conţinute de ziare şi reviste nu prezintă mare interes în rândul acestei categorii de public. Dacă aceşti tineri susţin în procent de 72% că nu citesc deloc ziare şi reviste tipărite, observăm că nici publicaţiile online nu se bucură de nişte cifre extraordinare”, afirmă Lăcrămioara Loghin, managing director Exact Business Solutions. Astfel, 43 % dintre Mileniali nu citesc presa online deloc. 33 % desfăşoară zilnic această activitate într-un interval de sub 30 de minute, în timp ce un sfert dintre tinerii analizaţi în cadrul studiului declară că revista presei le ia mai mult de 30 de minute în fiecare zi. O medie zilnică se situează în acest caz la 0,5 ore.
LinkedIn, Pinterest şi Twitter înregistrează cea mai mică medie a minutelor alocate zilnic de Mileniali: între 6-12 minute.