„Facebook nu foloseşte microfonul telefonului pentru a pune anumite reclame sau pentru a-ţi influenţa newsfeed-ul în vreun fel”, a spus compania către reporterul de la WSJ.
Alţi experţi, inclusiv foşti angajaţi ai Facebook au spus că nu sunt mijloace nici tehnice şi nici legale ca acest lucru să fie adevărat.
Aşadar, de ce pare că Facebook şi cei care fac reclamele sunt în aceeaşi cameră cu tine? Pentru că acesta a devenit atât de bun în a urmări comportamentul utilizatorului din mediul online, până şi pe cel din lumea reală, încât pare ca ascultă.
De exemplu, dacă foloseşti un card de loialitate la un magazin, istoricul cumpărăturilor înregistrat poate fi folosit pentru a şti Facebook ce reclame să-ţi pună în newsfeed. Un colector de date adună acestea de la magazine. Producătorii cumpără aceste date şi le folosesc pentru a corela datele vânzărilor cu conturile de Facebook.
CITEŞTE CONTINUAREA ARTICOLULUI AICI