Primul serial online creat de WOAH pentru a fi urmărit pe telefonul mobil s-a lansat pe 14 februarie şi în România. Episoadele 1 şi 2 sunt deja disponibile. Lansarea SEEN a fost şi ea o premieră: într-un eveniment exclusiv online, vloggeri şi artişti au avut ocazia să urmărească toate cele 8 episoade şi să dea startul recenziilor.
Scenariul SEEN este construit în jurul unei experienţe în care orice adolescent se poate regăsi: pe chat, nu e nevoie de cuvinte ca să ştii că ai fost refuzat, că ai făcut o gafă sau o glumă care n-a amuzat pe nimeni. E suficient să vezi simbolul seen, urmat de o tăcere adâncă. Motiv suficient să devii ţinta glumelor în grupul de amici sau să experimentezi seenofobia data următoare când eşti pe cale să trimiţi un mesaj. În noul serial de la WOAH, un seen dă startul unei întregi drame între patru prieteni – adolescenţii Alex, Ella, Jake şi Nina, interpretaţi de actori din România – iar povestea lor te poartă într-un rollercoaster de emoţii.
Formatul serialului este perfect adaptat noilor trenduri digitale, care mizează pe conţinutul vertical, uşor de consumat de pe smartphone. Pentru cea mai bună experienţă de vizionare, SEEN se accesează de pe mobil, din aplicaţia WOAH.
SEEN este inedit şi prin producţia video, facilitând o experienţă imersivă ce aduce spectatorul în centrul discuţiilor celor patru protagonişti ca şi când ar vizualiza acţiunea direct din ecranele telefoanelor lor.
Pentru adolescenţi, smartphone-ul înseamnă acces la toate zonele lor de interes – muzică, reţele sociale, jocuri sau seriale. SEEN e un serial creat să se integreze perfect în universul lor, de la formatul video vertical, la personajele şi replicile autentice, la povestea cu mare potenţial pentru binge-watching, a declarat Miruna Smeureanu, Marketing Director Coca-Cola Romania.
Pentru vizionarea SEEN, ai nevoie doar de internet şi de aplicaţia WOAH instalată pe telefon, din Google Play sau App Store şi pe ro.woah.com. În fiecare săptămână, un nou episod SEEN va fi publicat în aplicaţie şi pe site.