Într-o decizie care va fi cu siguranţă apreciată de utilizatorii care doresc să asigure un flux constant de conţinut în paginile pe care le administrează, Facebook a anunţat extinderea suportului pentru programarea în avans a postărilor şi la reţeaua Instagram.
Momentan, opţiunea pentru alegerea datei şi orei de postare funcţionează doar pentru poze, nu şi clipuri video. În plus, este nevoie să folosim unul dintre serviciile opţionale pentru gestionarea conţinutului în social media (HootSuite, Sprout Social), disponibile contracost, notează
Go4it.
Prezent de mult timp în reţeaua Facebook, suportul pentru programarea postărilor Instagram se limita până acum la pre-editarea descrierilor pentru postări şi emiterea de notificări menite să reamintească utilizatorilor să posteze la ora dorită.
Disponibil deocamdată doar pentru profilurile Instagram atribuite companiilor, suportul pentru programarea în avans a postărilor va fi activat şi pentru restul utilizatorilor până la începutul anului viitor.
Printre îmbunătăţirile adresate clienţilor business se mai numără şi o funcţie numită Business Discovery, care asistă descoperirea şi vizualizarea altor pagini de Instagram atribuite companiilor. În plus, cu administratorii profilurilor business vor putea urmări într-o secţiune dedicată toate postările în care este menţionată pagina respectivă.