Uraganul Irma, iPhone 8, Meghan Markle, logodnica prinţului Harry al Marii Britanii, şi "prădători sexuali" de la Hollywood - Matt Lauer, Harvey Weinstein şi Kevin Spacey - se numără printre cele mai populare căutări pe Google, la nivel global, în 2017.
Astfel, la nivel global, topul 10 al celor mai populare căutări pe Google în 2017 este format din „Uraganul Irma”, pe primul loc, urmat, în ordine, de „iPhone 8”, „iPhone X”, „Matt Lauer”, „Meghan Markle”, „13 motive pentru care/ 13 Reasons Why”, „Tom Petty”, „Fidget Spinner”, „Chester Bennington” şi „India National Cricket Team”.
Numele lui Matt Lauer, Harvey Weinstein şi Kevin Spacey – până de curând unii dintre cei mai puternici oameni din industria de media şi divertisment din SUA, implicaţi în scandaluri de abuz şi hărţuire sexuale – sunt trei dintre cele mai populare 10 căutări pe Google, la nivel global, anul acesta.
Topul celor mai populare nume căutate pe Google la nivel global, anul acesta, este format din „Matt Lauer”, „Meghan Markle”, „Nadia Toffa”, „Harvey Weinstein”, „Kevin Spacey”, „Gal Gadot”, „Melania Trump”, „Floyd Mayweather”, „Michael Flynn”, „Philippe Coutinho”.
De asemenea, topul 5 al celor mai populare ştiri în 2017 a fost format din Uraganul Irma, bitcoin, atacul armat din Las Vegas, Coreea de Nord şi eclipsa solară.
La nivel global, în 2017, oamenii au fost interesaţi, în ordine, de „cum se face slime”, „cum se fac ochelari pentru eclipsă”, „cum se cumpără bitcoin”, „cum să vizionezi Mayweather vs McGregor” şi „cum să faci un fidget spinner”.
Oamenii au mai fost interesaţi, în 2017, de cum se prepară pieptul de pui, urmat, în ordine, de reţetele cu carne tocată, reţeta de „poğaça tarifi” (un fel de pâine turcească), reţeta de frigănele şi reţeta pentru prăjitura Kek tarifi.
Căutările anului 2017 sunt realizate pe mai multe categorii, căutând să surprindă tendinţe de căutare din fiecare ţară în care este prezentă compania Google, dar şi la nivel global. Listele au fost create utilizând combinat mai multe servicii şi instrumente care oferă o imagine detaliată asupra trendurilor de căutare la nivel global şi regional. Cea mai mare parte a datelor provin din Google Trends, un serviciu public care prezintă volumul de căutări pe diferite regiuni geografice, perioade de timp şi termeni utilizaţi. De asemenea, Google utilizează instrumente interne care permit realizarea de analize complexe suplimentare. Mai mult, Google a eliminat spam-ul, căutările de navigare şi cele care se repetă.