Walmart, gigantul american al hypermarketurilor, va implementa o tehnologie de ultimă generaţie care va putea detecta clienţii nemulţumiţi
Oficialii Walmart au precizat că tehnologia este mai eficientă decât reclamele care atrag noi clienţi, deoarece, conform acestora, „este mai uşor să păstrezi clienţii deja existenţi decât să generezi unii noi”, scrie Daily Mail.
„Deseori, dacă serviciul de relaţii cu clienţii este inadecvat, acest lucru nu va apărea în datele disponibile departamentului de management decât atunci când mulţi clienţi au fost deja pierduţi”, adaugă aceştia.
Competiţia reprezintă de asemenea un factor, întrucât „un client va merge la alt magazin în loc să piardă timpul depunând o plângere”.
Mai mult decât atât, Walmart va folosi tehnologia pentru a analiza comportamentul cumpărătorilor pe o perioadă mai îndelungată, iar cu ajutorul acesteia, vor putea elabora noi strategii care să ofere cumpărătorilor o experienţă mai plăcută.
Această inovaţie vine în contextul în care aceştia utilizează deja drone care ajută clienţii să achiziţioneze mai rapid produsele dorite fără să fie nevoie ca aceştia să se deplaseze prin hipermarketurile extrem de mari ale Walmart.
Vă recomandăm să citiţi şi următoarele articole:
Roboţii autonomi ar putea deveni în curând noile ajutoare ale lui Moş Crăciun – VIDEO
Culorile care ne îndeamnă să facem cumpărături
Este dependenţa de cumpărături o boală psihică?
Inelul pentru plăţi rapide, care te scapă de grija cardului de cumpărături