Potrivit unui anunţ făcut de reprezentanţii reţelei de socializare, pe platforma Messenger ar urma să fie introduse anunţuri publicitare. Această decizie a fost luată după ce Facebook a atins capacitatea maximă de anunţuri publicitare de pe ”News Feed”, iar adăugarea reclamelor în Messenger ar fi cea mai viabilă soluţie pentru Facebook, relatează Mediafax.
Din fericire pentru utilizatori, anunţurile publicitare nu vor fi amplasate în interiorul conversaţiilor, ci vor apărea în momentul deschiderii aplicaţiei.
Odată ce utilizatorii vor accesa acele reclame, ei vor fi automat redirecţionaţi pe site-ul reclamei sau vor fi introduşi într-un chat de Messenger cu compania respectivă. Facebook a testat aceste anunţuri publicitare pe utilizatorii aplicaţiei din Tailanda şi Australia încă de la începutul acestui an, iar reprezentanţii reţelei de socializare s-au declarat mulţumiţi de rezultate.
Reclamele vor apărea treptat în aplicaţia Facebook Messenger în următoarele săptămâni.
Dave Wehner, şeful direcţiei financiare a Facebook, a afirmat că încărcarea optimă a anunţurilor publicitare este un mix între artă şi ştiinţă.
„De asemenea, dorim să ne asigurăm că experienţa generală a utilizatorilor să fie echilibru între conţinutul organic şi cel al anunţurilor publicitare”, a adăugat Wehner.
Vă recomandăm să citiţi şi următoarele articole:
Cum să nu pari prost pe Facebook. Trei tipuri de comportamente stupide, identificate de psihologi
Facebook a lansat un serviciu pentru utilizatorii cu conexiuni slabe la internet