Compania trebuie să îşi revizuiască practicile în 90 de zile. În caz contrar, se va confrunta cu amenzi de până la 5% din media zilnică a cifrei de afaceri globale a Alphabet, compania care deţine Google.
Motorul de căutare Google oferă rezultate de căutare consumatorilor, care plătesc pentru serviciu cu datele lor. Aproape 90% din veniturile Google vin din reclame, precum cele pe care le afişează consumatorilor ca răspuns la căutări.
În 2004, Google a intrat pe piaţa separată a cumpărăturilor comparate din Europa, cu un produs care iniţial s-a numit „Froogle” şi care a fost redenumit „Google Product Search”, în 2008. Din 2013, produsul se numeşte „Google Shopping” şi permite consumatorilor să compare produsele şi preţurile online şi să găsească cele mai bune oferte de la retailerii online, inclusiv magazinele online ale producătorilor, platforme precum Amazon sau eBay şi alţi revânzători.
Când Google a intrat pe piaţa cumpărăturilor comparate, exista deja un număr semnificativ de jucători. Potrivit datelor Google, compania era conştientă că performanţa de piaţă a Froogle era slabă.
Citeşte continuarea pe Mediafax.
Vă recomandăm să citiţi şi următoarele articole:
Google Maps introduce o funcţie importantă care va ajuta milioane de oameni
Ce sumă a primit de la Google studentul care a deţinut domeniul google.com pentru 1 minut