Fishpointer, o aplicaţie românească destinată pescarilor, în finala celor mai bune startup-uri din Europa Centrală şi de Est

29 05. 2017, 16:30
Câştigătorul va primi o finanţare de 150.000 de euro şi va fi automat inclus într-un program de accelerare pentru startup-uri. Premiile sunt oferite de Power Angels şi respectiv OXO Labs, parteneri ai acestei competiţii. Etapa va avea loc pe 3 iunie, la Budapesta.

Finaliştii îşi vor prezenţa ideile de afaceri în faţă unei audienţe formată din specialişti în tehnologia informaţiei, investiţii şi cultură.

Fishpointer a realizat harta României pentru pasionaţii da aventuri la pescuit şi urmăreşte acum să se extindă internaţional. Piaţă globală de produse şi servicii destinate pescuitului recreativ depăşeşte 75 de miliarde de euro anual. Potrivit Fishpointer, sunt peste 150 de milioane de împătimiţi de pescuit cu acces la Internet în întreagă lume, iar aceştia cheltuiesc în medie cel puţin 500 de euro pe an pentru excursii, scule, unelte, ambarcaţiuni, momeli şi licenţe.
 
„Am validat soluţia prin care am construit cea mai dinamică harta social-interactivă a pescuitului în România. Mai avem foarte mult de lucru pentru a ne îndeplini obiectivul principal: harta lumii pentru pescuit recreativ. Următorul pas este să scalam proiectul internaţional, iar primele ţări vizate sunt SUA, Canada, UK şi Australia. Ne sunt necesari 400.000 de euro în etapă imediat următoare, iar competiţia Blastoff ne poate aduce o parte din suma. Vom merge la Budapesta motivaţi să câştigăm şi să demonstrăm că aplicaţia Fishpointer poate deveni un startup românesc de succes internaţional”, a declarat George Dragne, unul dintre fondatorii Fishpointer.
 
Aplicaţia de mobil Fishpointer utilizează hărţi dinamice şi instrumente de socializare pentru a ajută pescarii în monitorizarea inteligenţă a capturilor şi a locurilor de interes. Soluţia este disponibilă în varianta Web, în Google Play şi App Store. Fondatorii sunt George Dragne (34 de ani) şi Andrei Tomiţă (28 de ani), ambii cu experienţă anterioară în companii multinaţionale, în poziţii manageriale. Platforma Fishpointer a fost lansată în martie 2017 şi a adunat deja peste 11.000 de utilizatori în România.