Compania care va produce încălţăminte sport în serie, fabricată cu imprimanta 3D

09 04. 2017, 16:00
Intenţia brandului german de a utiliza imprimanta 3D pentru a fabrica încălţăminte face parte din planul de reacţie rapidă la transformările din industria fashion şi de a crea mai multe produse personalizate, notează Mediafax.
 
Adidas deja permite clienţilor să îşi personalizeze încălţările comandate online, dar noile metode de imprimare 3D vor fabrica pantofi sport în ediţie limitată şi chiar tălpi realizate pentru a se potrivi greutăţii şi mersului unei persoane.
 
Nike, Under Armour şi New Balance au experimentat, deja, cu imprimarea 3D, dar, până acum, au folosit tehnica pentru a fabrica prototipuri, tălpi pentru încălţămintea atleţilor pe care îi sponsorizează şi o serie de inovaţii în materie de încălţăminte.
 
Adidas speră să vândă 5.000 de modele „Futurecraft 4D”, anul acesta şi 100.000 de modele anul viitor.
 
Încălţările se vor vinde la un preţ premium, dar Adidas intenţionează să reducă preţurile pe măsură ce tehnologia se dezvoltă. La finalul anului trecut, Adidas a vândut câteva sute de perechi de încălţări de alergare cu tălpi realizate de imprimante 3D obişnuite pentru 333 de dolari, dar erau rigide şi dura 10 ore pentru a se printa.
 

Start-upul Carbon este finanţat din capital strâns destinat companiilor noi deţinut de Sequoia Capital, dar şi din fonduri ale General Electric şi Alphabet.

 
Terry Wohlers, reprezentantul unei companii de consultanţă specializată în printarea 3D, se aşteaptă ca vânzările industriei de imprimante 3D să crească de 4 ori, ajungând la 26 de miliarde de dolari, până în 2022, generate de industria auto, dentară şi medicală, dar şi de sectorul de bijuterii.

Vă recomandăm să citiţi şi următoarele articole:

VIDEO Cei de la Adidas au respins o reclamă făcută de un student pentru ei, iar acum a devenit VIRALĂ