Congresul american a respins o reglementare privind PROTEJAREA vieţii private pe internet. Informaţiile despre clienţi ar putea fi VÂNDUTE de companii
O reglementare ce viza Comisa Federală de Comunicaţii (FCC), introdusă în ultimele luni ale mandatului preşedintelui Barack Obama, avea drept scop să ofere consumatorilor un control mai mare asupra modului în care furnizorii de internet gestionează informaţiile confidenţiale, inclusiv istoricul de navigare online, relatează Mediafax.
Criticii reglementării afirmau că aceasta ar fi generat costuri adiţionale şi afecta în mod inegal companiile din domeniul internetului.
După ce anterior a fost respinsă în Senat, reglementarea a fost respinsă cu 215 voturi pentru şi 205 voturi împotrivă în Camera Reprezentanţilor şi urmează să ajungă pe masa preşedintelui Donald Trump. Votul în Camera Reprezentanţilor a fost unul destul de strâns având în vedere majoritatea confortabilă a Partidului Republican în ambele camere ale Congresului american.
Nancy Pelosi, liderul minorităţii democrate din Camera Reprezentanţilor a declarat că prin această decizie, republicanii pun profiturile companiilor mai presus decât temerile cetăţenilor americani privind protejarea vieţii private pe internet.
Pe de altă parte, republicanii şi furnizorii de internet ca Verizon, AT&T şi Comcast, au indicat că firmele care se ocupă cu furnizarea de servicii de internet sunt supuse unei legislaţii mai stricte privind protejarea vieţii private decât companii ca Google sau Facebook.
Vă recomandăm să citiţi şi următoarele articole: