Sony a anunţat că va crea un robot capabil să formeze legături emoţionale cu oamenii. Directorul executiv, Kazuo Hirai, nu a dezvăluit detalii specifice despre roboţi.
Sony reintroduce „jocul roboţilor” după ce competiţia crescută din magazinele asiatice a condus la o tăiere masivă a costurilor în 2006. Pe lângă popularitate, roboţii erau folosiţi de cercetători pentru mai multe activităţi, inclusiv turneul de fotbal din 2005.
10 ani mai târziu, mai multe companii au găsit modalităţi de a crea o interacţiune între oameni şi roboţi. SoftBank a adunat „emoţii” similare în legătură cu robotul companiei, Pepper, în timp ce Boston Dynamics l-a adus mai devreme pe SpotMini, un robot cu simţul umorului.
Nu e surprinzător că Sony voia să reintre în joc după ce a făcut furori acum câţiva ani cu câinii AIBO, pe care unii oameni i-au îndrăgit atât de tare încât le-au organizat chiar şi înmormântarea.
Sistemul PlayStation VR este stabilit să se lanseze în octombrie, iar Sony crede că este perfect pentru a avea succes în domenii precum entertainment şi gaming. În mare, Sony are multe idei în depozit pentru noua generaţie a tehnologiei.
Sursa: Science Alert