După Instant Articles, Facebook pregăteşte lansarea unui nou tip de articol nativ pentru pagini. Este vorba despre un format bazat pe Canvas, un tip de reclamă care a debutat de curând în varianta mobilă a aplicaţiei pentru mobil.
Cei care deţin pagini pe Facebook vor avea acces la noul tip de articole Canvas în viitorul apropiat. Acestea apar ca simple articole obişnuite, cu fotografie şi titlu, singurul element distinctiv fiind săgeata din partea de jos, care sugerează că articolul poate să fie deschis pentru a afla mai multe informaţii. Formatul articolului acoperă întregul ecran şi poate să ofere acces la un design mai atrăgător pentru a citi informaţii. Articolele Canvas pot fi interactive şi pot include mai multe elemente atrăgătoare pentru cititori.
Conform Facebook, reclamele Canvas s-au bucurat de un succes răsunător de la lansarea lui din urmă cu doar câteva luni, utilizarea medie a acestui model de promovare fiind de 31 de secunde, mai mult decât oricare alt tip de reclamă disponibilă pe Facebook în acest timp. În total, reclamele Canvas au fost afişate pentru aproximativ 100 de ani, dacă ar fi să adunăm toate vizualizările pentru fiecare utilizator în parte.
Aceasta este doar încă o metodă pentru a încerca să păstreze utilizatorii cât mai mult conectaţi la Facebook, fără a fi nevoiţi să viziteze alte site-uri pentru a-şi satisface curiozitatea. Cu unelte precum clipuri video, transmisii live, Instant Articles şi acum Canvas, publisherii online au acum la îndemână multe unelte pentru a-şi crea o bază de fani loială. Articolele Canvas vor fi activate pentru toate paginile începând de miercuri, 22 iunie.