Ideea iniţială din spatele YouTube a fost prezentată de cofondatorul Steve Chen la festivalul de tehnologie, muzică şi film SXSW, relatează Go4it.
„Am crezut că datingul este alegerea evidentă”, a declarat el.
Pe site, oamenii puteau încărca clipuri video în care se prezentau şi spuneau ce caută în speranţa de a găsi un partener. Mai mult, cei trei fondatori au cumpărat domeniul YouTube.com într-o zi de Valentine’s Day.
Dar, „după cinci zile, nimeni nu încărcase vreun clip pe YouTube”, potrivit lui Chen.
Atunci, cei trei fondatori au decis să permită publicarea oricărui tip de conţinut pe site, iar ce s-a întâmplat după aceea este deja istorie.
Chen a participat la SXSW pentru a promova noul său startup, numit Nom. Aceasta este o platformă de partajare video dedicată mâncării şi vieţii sănătoase, unde chefii pot transmite live momentele în care prepară un anumit meniu. Aplicaţia a fost lansată săptămâna trecută, scrie Go4it.