Dacă până acum utilizatorii puteau da Like la o postare, prin Reactions au la dispoziţie mai multe acţiuni, precum: dragoste, râs, încântare, tristeţe sau mânie.
Noua caracteristică va fi disponibilă treptat pentru toţi utilizatorii în versiunea web a Facebook şi în aplicaţiile pentru Android şi iOS.
De exemplu, când un utilizator vede ceva hazliu pe Facebook, poate da clic şi ţine apăsat pe butonul Like şi apoi selecta un emoticon care exprimă râsul. Această caracteristică va fi disponibilă şi pe paginile Facebook.
Compania a anunţat că a lucrat timp de un an pentru a ajunge la forma actuală a Reactions. Sammi Krug, product manager la Facebook, a spus că în proces s-a ţinut cont de mai multe sondaje făcute printre utilizatori, pentru a vedea ce tipuri de reacţii folosesc oamenii cel mai mult.
Schimbarea butonului de Like, una dintre caracteristicile reprezentantive ale Facebook, a fost anunţată anul trecut de Mark Zuckerberg, directorul executiv al companiei.
Mulţi oameni au crezut atunci că li se va permite oamenilor să dea cumva „Dislike” pe Facebook. Un astfel de buton nu va fi introdus, probabil, niciodată pe reţeaua de socializare online.