Într-o conferinţă de presă organizată la sediul general al companiei Facebook, aflat în Menlo Park, California, antreprenorul american, în vârstă de 31 de ani, a spus că noul buton va reprezenta o modalitate prin care utilizatorii reţelei vor putea să îşi exprime empatia.
Mark Zuckerberg a spus că Facebook este „foarte aproape” de momentul în care noua opţiune va putea fi testată de utilizatori.
Butonul „Dislike” a fost solicitat în mod constant de numeroşi utilizatori ai reţelei Facebook, încă de la introducerea celebrului buton „Like” („Îmi place”), în 2009.
„Oamenii ne întreabă despre butonul «Dislike» de mulţi ani”, a spus Zuckerberg, în conferinţa de marţi.
„Probabil, sute de persoane ne-au întrebat despre acest lucru, iar astăzi este o zi specială, pentru că azi este ziua în care putem să spunem că lucrăm la această opţiune şi că suntem foarte aproape să lansăm o versiune de testare a ei”, a adăugat Mark Zuckerberg.
Totuşi, antreprenorul american a spus că nu îşi doreşte ca butonul „Dislike” să devină un mecanism pe care internauţii îl vor folosi pentru a „vota împotriva” comentariilor publicate de ceilalţi utilizatori ai reţelei Facebook.
În schimb, butonul „Dislike” va putea fi utilizat în acele situaţii în care opţiunile „Like” şi „Sad” („Trist”) par lipsite de sensibilitate.
Compania Facebook a fost înfiinţată în 2004, de Mark Zuckerberg, pe vremea când acesta era student la Universitatea Harvard.
Facebook are aproape 1,5 miliarde de utilizatori care se conectează cel puţin o dată pe lună pe această platformă de socializare.
Sursa: Mediafax