Home » D:News » Un tratament miraculos împotriva leucemiei are rezultate uluitoare! (VIDEO)

Un tratament miraculos împotriva leucemiei are rezultate uluitoare! (VIDEO)

Publicat: 11.08.2011
Un nou tratament împotriva leucemiei are rezultate uluitoare, surprinzându-i şi pe cercetătorii care l-au conceput: acesta a eradicat celulele canceroase prezente în corpul primilor trei pacienţi pe care a fost testat.

În primii doi dintre cei trei pacienţi care au fost supuşi tratamentului inovator, celulele canceroase au fost distruse complet. În cazul celui de-al treilea pacient, peste 70% dintre celulele canceroase au fost eliminate.

În doar 3 săptămâni, tumorile au fost distruse, efectul fiind mult mai violent decât ne-am fi închipuit vreodată„, a mărturisit Carl June, unul dintre medicii implicaţi în acest studiu.

Tratamentul inovator foloseşte limfocitele T ale pacienţilor. Celulele sunt extrase din corpul acestora, sunt modificate genetic pentru a ataca celulele canceroase şi pentru a se înmulţi, iar apoi sunt reintroduse în sângele pacienţilor.

„Fiecare celulă modificată a distrus mii de celule canceroase”, susţine June, „în cazul fiecărui pacient fiind eliminate tumori de cel puţin 900 de grame”.

Tratamentul radical prezintă şi un efect secundar negativ, anticipat de cercetători: reduce numărul de celule care produc anticorpi.

Persoanele implicate în acest tratament au încercat înainte chimioterapia, însă aceasta nu a funcţionat. Singura lor opţiune în afara acestui tratament radical era un transplant de măduvă, care este extrem de riscant (acesta având o rată a mortalităţii de 20% şi prezentând şanse de recuperare de doar 50%).

Tratamentul a fost încercat pe doar 3 pacienţi deoarece cercetătorilor le-a fost extrem de greu să găsească fonduri pentru acest studiu, fiind foarte aproape ca acesta să nu aibă loc.

Acum, oamenii de ştiinţă vor să încerce acest tratament radical şi pe alte tipuri de leucemie. Cei trei pacienţi în rândul cărora a avut succes sufereau de leucemie limfocitică cronică.

Sursa: Huffington Post