Compania speră că sistemul BabyNes, ce se vinde actual doar în
Elveţia, să fie o replică a Nespresso ce va ajuta părinţii aşa cum
a ajutat consumatorii de cafea. Maşinăria de cafea va
prepara laptele pentru bebeluşi la dozajul şi temperatura potrivită
într-un minut de la apăsarea butonului de pornire.
Nestlé susţine că ia în calcul recomandările Organizaţiei
Mondiale de Sănătate şi recomandă alăptarea copiilor până în şase
luni. Totodată menţionează că produc alternative de înaltă calitate
în ceea ce priveşte hrana copiilor. Formula laptelui pentru
bebeluşi „vine în întâmpinarea nevoilor de evoluţie nutriţională
din primii trei ani de viaţă”.
De asemenea, serviciul destinat clienţilor va fi disponibil 24
de ore din 24 şi se va găsi atât pe website, cât şi pe o linie
telefonică specială.
Organizaţia Baby Milk Action luptă de ani de zile împotriva
companiei Nestlé şi a altor producători de înlocuitori ai laptelui
matern. Aceasta a provocat compania pentru a opri depunerea
cererilor de promovare şi de începere a furnizării mai multor
detalii pe etichetele sale.
Patti Rundall susţine că „dacă ar exista pudră în capsulele de
lapte, atunci ar trebui să se adauge apă la o temperatură de 70 de
grade, astfel că laptele nu ar putea să se răcească într-un
minut”.
Compania susţine că va evalua noi pieţe pentru acest produs.
Sursa:
The Guardian